2 år!

Torsdag, dagen har varit lugn hittils och det är bara så skönt!
Fick en stor kram av Wille när jag kom ner, älskade han<3
Idag så Fyller min minsta brorson 2 år, helt sjukt vad tiden går fort!
Han var ju nyss bara lilla bebisen, som när han åt hällde all mat över sig
själv och tyckte de var skit kul när man Skrattade åt honom.
Och han ville inte att man skulle bära runt på han lika ofta som han vill nu,
men de kan faktiskt jag ta åt mig (A) jag bär alltid på han , ja bettan och conny
jag vet att han har egna ben , men han behöver inte slita ut dom än =D haha.
Fasters kille :) <3 kommer alltid vara, samma med Wille! <3


Jo senare idag ska jag också åka lite bil med Sebastian, han kommer och hämtar
mig på eftermiddagen någongång. Han jobbar till 2 så. De visar sig!
Ska gå ner och tvätta lite nu! behövs lär jag säga, inga rena mjukisbyxor alls.
Skandal!



P.s, igår blev de en sjukt rolig sladdtur med Fredrik och Bella, jag satt och garvade så jag
fick ont i ryggen , medans bella satt och garavde åt mig och försökte hålla fast sig!
Jag var helt säker på att jag skulle få besöka sjukhuset, men inte =/ HAHA!
Sen så fick vi syn på sivilpolisen, inte bra! äh, vi åkte därifrån.





PoK Tessieboy

Kommentarer
Postat av: Lona

jag fyller i maj ;D

2010-01-07 @ 19:45:55
URL: http://lonatrogen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback