Uppdatering

Jajjemän, försöker uppdatera dagen.
Hittils har de varit en lugn dag, vaknade vid halv 10
då mitt huvud ville ha en liten alvedon.
Efter de så tog jag mig lite frukost och slog på en
film. En riktigt bra film dessutom. Handlade om
två systrar som hade varit gruopis när dem var yngre.
Och efter 20 år tar en av dem beslut att leta rätt på den andra
för att försöka få lite pengar. Eftersom hennes vännina är gift med
en advokat. Men allting blir allt annat än väntat!
Verkligen bra.  :)



Just nu sitter jag och pratar med en kille.
Och vi har bestämm oss för att dra till sveg för att mysa i
hans stuga i alla den här snön. Värsta trevligt (Y)
plus att han ligger risigt till hos mig för att han
hatar telefonförsäljare ? .. HAHA! (skämt och sido)



syster ringde mig också precis, trevligt  :)
Blir att åka till Ludvika på fredag och parta med trevligt folk!
Sen på lördag får vi se om jag ska fråga Sis om vi ska baka =D




Nej nu ska jag hoppa in i duschen , hojja:)


PoK Tessieboy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback