Sista Februari

Sitter och har precis sprungit igång pannan en gång till -.-
Dagen har varit mysig, bakade, fick fikabesök och lunch.
Väldigt trevligt.Diskade, rensade ur ''sopskåpet'' och hitta både de
ena och de andra, haha :)

Helgen har bestått av bra och dåliga saker, men de bra överväger.
Käkade gott i går tillsammans med Ante, Kim och Bella.
Lite kotletter,kroketter,sallad och beanässås:) MUMS!
Efter det blev det Melodifestivalen med chips och dricka och mys
i soffan med syster. Somnade en liten stund i soffan, så skönt som vi låg =D



Måste bara berätta om min dröm jag hade inatt.
Personerna som var med var En kille som heter Johan som
jag har börjat pratat med på msn, och Bellas mamma.
De började med att vi satt vid en hamn i malmö och åt glass jag och
Bellas mamma Anki. Sen kom vi på att vi skulle ut och paddla, så vi hyrde en kanon där
skit ful kanot, grå och orange var den helt gammalt och skunk.
I alla fall så åkte vi ut på sjön och hade verkligen jätte trevligt, men helt plötslig
började våran kanot vingla som attan, och vi satt ju så stilla som vi kunde ungefär.
De slutade för en stund men sen som bara den låg vi och kanoten upp och ner.
Och grumligt som vi såg så ser vi Johan. Han hade gälar och såna fula simfötter.
Han frågar Anki om hon vill ha hjälp upp och självklart säger hon ju ja.
Och där står jag, helt övergiven och inte får hjälp upp. Så får ta tag i kanoten och
vänder den rätt. Då ser jag att Johan och Anki står på bryggan och gifter sig?
Blöt som jag var så simmade jag in och in och böt kläder i någon stuga, går ut på
bryggan och puttar ner Johan i sjön, självklart blir han sur och skriker åt mig.
Jag fråga varför han gifter sig med en som ör 20 år äldre och inte med mig för.
Han berättar då att han gifter sig med henne för att jag har tvingat honom till de.
ofta jag ? tvingar han, heldre tvingar jag ju dig att gifta dig med mig förklarar jag för honom.
Sen blir det svart.. kolsvart. Jag fattar ingenting, tror att jag håller på att vakna.
Men icke, ljust blir det och ut kommer jag från johans mage.. what? tänker ni.
Jo han har blivit gravid och fått göra kejsarsnitt och ut kommer jag.
Där slutar drömmen. Fuck´t up , eller hur?! :O



Hahaha, jaja :) Johan , lovar att du sitter och garvar nu. För det gör jag!


PoK Tessieboy


Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHASHAHAHAHAHAHAHAHHA

2010-03-15 @ 19:25:06
URL: http://engvallens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback