rubrik ?

Eftersom det var brytdag idag från skolan och dem flesta skolor
var lediga så fömodar jag att alla slappade hela dagen ? :)

Jag i alla fall spenderade min lediga dag med syster.
Vaknade runt halv 1, klädde på oss gick ner och käkade
världens största kebabtallrik jag någonsin skådat, tur säger jag
bara att jag och Bella delade på den, en varsin så hade vi nog lika
gärna kunnat äta en ko .. var alltså -.- ! haha .
Ja efter käket så gick vi till trafikskolan och hämtade en tjej
för att se på Spa avdelningen som vi ska hyra några vänner i slutet
på månaden. Verkligen jätte fin och fräscht =) Inge dyrt heller.
När vi hade kollat klart och var mätta och glada så gick vi till
lingården och träffade Mattias och Marcus som också fetade i sig
lite kebab och pizza, en sån dag tror jag? :)
Olle och Emil kom efter ett tag och tog sig en varsin öl som dem smuttade
på medans Emil också fetade sig som alla andra i dag. haha!
Runt 5 halv 6, 6 så lukande vi vidare hemåt tillsammans med Marcus som
gick som en gammal gubbe som tappat farten inne på lingården,
Sen kom Fredrik och hämtade oss och vi drog vidare till staden och hämtade
upp Jonas och åkte bara runt och lekte tillsammans med Janne som lätt
var självmordbenägen, jag lovar! Bella och jag tänkte byta bil och åla
med honom i stället :) men så blev det inte.
Och nu är jag hemma och bråkar med min extremt älskade rygg
som inte vill ge mig ro :( HJÄÄÄÄLP , vill inte ha den kvar nå mera *
Hoppas jag är bättre till i morgon så jag kan åka till skolan för att dansa tillsammans
med klassen som kommer vara på topp ?        ... or not ;o haha.


Nej nu ska jag lägga mig och se vad natten har och ge :)

Pusspuss Tessieboy


Kommentarer
Postat av: Karin

Utmanad!

2010-02-11 @ 08:53:22
URL: http://dixiedynamite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback