Personligheklyven

Ja, en eller flera personer? en mördare,en tunglyftare eller rent utav
en lastbilschafför ? De kan man bli om man har lite ph i sig..
Det vill säga, man pratar om en andra, eller tredjeperson.
Man pratar med sig själv och kan bli någon helt annan i
psyket. Jag är en sån.
alla har alltid sagt de, går och står pratar med mig själv osv.


jahapp, varför tog jag upp de? inte ens intressant         ..  haha




Jag kom nyligen hem i från skolan .. Meningen att jag skulle gått till
gymmet men är alldeles för trött för det, helt slut och död =/
så ska lägga mig och läsa lite hade jag tänkt, kanske en film eller två.
Får se hur det blir, men nått av det iaf. Ska ta mig någonting och dricka nu
också, ringa Bella och se hur det går för henne i skolan, sötnöten :)


PoK Tessieboy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback