Lat

Den kan jag lova och erkänna att jag har varit.
Inte skrivit på 1 dag och 21 timmar, dålig stil!

Men som alla andra så har jag en ursäkt.. OR NOT!
Haha, skämt och sido menar jag att jag har bara inte orkat
någonting, knappt orkat gå hem från skolan, igår
hade jag till och med funderingar att sova kvar bara för att.
Ganska chill ändå att sova kvar, då har man ju precis inte
långt till skolan om jag säger så.



Nog pratat om skolan, Igår så satt jag och skrev lite
saker jag och Bella bör ha med oss till alla ställen vi ska till
i sommar, ccw,pw,sc,F      ...
Och kan lova, ekonomin kommer INTE gå i hop i sommar.
Minst 10.000 kommer jag lägga ut för alla roligheter. Så
jag är ju inte direkt ledsen att dem försvinner eftersom de är
någon jag själv vill och tagit beslut om. MEN så alla vet kommer
vi förhoppningsvis inte leva när sommarn är slut.
Det är vårat mål (Y) Toppen.

||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||

PoK Tessieboy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback