Hoppas på svar

.. att längta efter ett sådant här svar är en konstig känsla,
vem vill ens besöka en sån plats   .. Frivilligt?
Tydligen jag, vill dit som inget annat jag velat.
Dit och krama om dig be om förlåtelse och
berätta vad man känner,tycker och tänker de är så stort ...
Men känslan att inte alls få nå svar, och inte komma dit inte få
krama om dig och stå vid din sida vare vad som är den är
ännu större och läskigare än den bättre känslan. Hur ska det gå?
Vad kommer att sägas, vad kommer att göras, vad kommer ske?
Så många frågor så några svar, men jag väntar och hoppas på  att
det bästa verkligen ska ske, att höra  - kom!

Varje dag tänker jag på dig, sen du åkte ifrån mig, oss.
Förlåt, va mer kan man begära .. Ett ord som folk har svårt
att placera i kategori .. Förlåt ett farligt ord, desamma med
älskar .. Vem kan ens hantera orden?



PoK Tessieboy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback