full dag?

Sitter här och nyser som om de vore skottlossning, inte roligt alls!
Nu när det är helg och allt, får inte bli sjuk!

Idag blir det en hel del att göra, ska snart ner och lägga in en
tvättmaskin, vika tvätten som jag tvättade igår sen hänga den
andra tvätten. Sen efter det blir det att städa och diska.
Bella kommer vid 5 tiden kan jag nog tro, före 6 ska jag
upp till slalombacken och Kolla på lite skotrar :)
Kom och kolla, eller ännu bättre var med!
50 kronor är den ända avgiften och det betalar ni när
ni kommer dit. Ni ska vara där före 6, för klockan 6
är det förarsammanträde inne i bystugan. Välkommna!


Nej nu kan jag inte sitta här mycket länge till,
mååste pyyysa! ;)



P.s, I morgon är det Lööööördaaaaaag !!!!!!!

PoK Tessieboy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback