.

Jag är helt rörig i huvudet just nu, alla möjliga tankar svävar omkring
som om det vore nå olustiga myggor som har dicso eller nått.
Nådigt irriterande ska jag säga er. Och det blir blir ju inte bättre att jag
har ont i magen heller, den är helt kall och konstig. får se hur jag känner
mig i morgon. Skulle verkligen vilja vara bra i morgon för i morgon kväll
är de visning av pogram i Folketshus i Ludvika som jag skulle vilja vara
med på. Fast de skulle inte vara en sån jätte förtvivlan om jag inte blir med
för dem klarar sig ändå med ''personal''. 


Mitt umgänge som jag har för åren nu som jag verkligen inte skulle vilja
byta ut för någonting i världen, Bettan, Bella, B Conny, Sebastian, Wille,
Marcus, Robin,Mattias Emil .. finns flera också. Men då kan jag ju lika gärna
utesluta alla? Dem här som jag skrev nu har jag umgåtts med på senaste tiden
och det är dem som gör min dag, mina dagar,mina veckor, helger osv.
Dem Ställer alltid upp på mig! Och det gör mig oerhört tacksam över allt.
Och jag kan inte tacka er nog,Tant Bellabuus, Bettelibetch och hiphop Conny
är dem jag inte skulle klara mig utan. Hade jag inte haft dem så hade jag inte
stått där jag står just nu och dit jag är påväg. Dem har peppat mig, och puttat mig,
slagit mig i ord, hatat mig och älskat mig. De är dem få som tror på mig att jag kan
göra ändring i ''samhället''.  Och jag kanske inte visar hur tacksam jag verkligen är
jämt, men ni ska veta.. Att jag kommer aldrig kunna tacka er nog för allt ni gör åt mig!
Mer än så kan jag inte säga, för jag kommer inte få fram rätt ord och meningar för att
ni ska förstå mig på rättsätt. Jag älskar er mer för varje dag som går <3

Kommentarer
Postat av: Din syster

Jag älskar dig över allt på jorden, du är värd allt! tillsammans klarar vi det <3

2010-02-23 @ 22:01:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback