borde vara glad?

Men så blev det inte.. dagen har blivit allt annat än vad vi hade tänkt oss..
*istället för att dnsa runt i någons hem i Fagersta nu så sitter vi hemma vid
mitt köksbord och väntar på olle, Mattias,Emil och Markus ? Konstigt och väldigt
tråkigt faktiskt. Hade verkligen sett framemot den här dagen/kvällen/natten
så himla mycket. Men nu blev det bara bajs av allting =( Är så ledsen och
framför allt besviken på dig André .. Om du nu läser det här.



Får väl lov att ta fram den posetiva sidan nu och försöka tänka på annat,
försöka ha kul med grabbarna och med systeryster <3, Bell vad vore jag utan dig?
vad skulle jag göra just just nu ? om jag inte hade dig, hade antagligen setat
vid datorn i tv-rummet och letat efter killar att åka till.
Men nu sitter jag i köket tillsammans med dig och har det trevligt och dricker våran sprite =)
Och jag skulle intekunna be om någonting annat just, Älskar dig:)



PoK Tessieboy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback