Allt möjligt strunt

Jag vaknade i morse av att ja världens bombaderades av
granater och bomber helt enkelt! Hate it.

Har länge funderat om att flytta till Ludvika, men va fan ska jag göra det för ?
Ludvika består av, Fjortisar, Lögner,Besvikelser, Flott osv.
Säg någonting som är bra med Ludvika? *sitter och tänker efter vad som kan vara bra med
Ludvika i någon form*         ...
Nej jag kommer inte på ett skit, Ludvika suger!
Fjortisarna som ska vara så duktiga på att sminka sig, kan ju inte det?
Feta randen under hakan, maskaran är runt hela ansiktet,  och stinker parfym!
De luktar inte gott när det blir för mycket av allt. Eller?

Visst jag är gott och väl i Ludvika om jag åker runt
i en bil, eller att jag är hemma hos någon vän som jag tycker om.
För när jag är i bilen behöver jag iaf inte vara så nära alla människor som
är falska. Och När jag är hos någon så
behöver jag inte se dem heller, då är jag innanför 4 väggar och har kul
med en helt unik människa =) puss på det !


Men teres ... Va är det som är så förbannat bra med Smedjebacken då ?
Jo smedjebacken har inte nå fjortisarna, för dem flyr till Ludvika för dem blir
så sänkta av oss smebacksbor (Y) Smedjebacken är lugnt på kvällarna för de mesta
jag säger inte jämt, men för det mesta. Man kan se ut hur man vill, toffs på huvudet mjukis
byxor osv. Medans man i Ludvika lär ha taijta leggins och ha push up bh och de då blir att se
ut som du har brösten upp under hakan. Men vi i smedjebacken är allt, vi är shjysta, ärliga osv!
Så come ooon everyone ! :D Nu har jag sagt vad jag tycker, :)


PoK Tessieboy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback