25:e Februari

Varför går aldrig min huvudvärl över? =( haft sen i tisdags nu.
Otroligt jobbigt. Och det hjälper ju heller inte att jag kommer ha sån
svårt och svårhanterade funderingar nu. Jag kommer drabba andra bara
för jag vill må bra. Och vem vill nått sånt? Vill ju bara ha lite mera fritid.
Gaaaaah, kan man inte bara telebatera sig, (stavning?) Gud va skönt..
Meeen neej, de går ju inte! HAHAA. hur kunde jag ens tänka den tanken ? =)



Idag så vet jag inte vad som händer.. Ska sova mycket, eftersom det bara snurrar
i huvudet. drygt verkligen , och vill inte tanågra huvudvärkstabletter heller.
så lite tabletter som möjlig ska ner i min mage.

PoK Tessieboy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback