14 Februari - Alla <3 dag / Jag var ju utmanad!

Idag har dagen varit lung och mysig.
Den började med att Bella fick lite frukost på sängen
tillsammans med en rosa luddig nalle, och jag fick en av
henne :) När hon hade vaknat till
och fått på sig alla kläder så gick vi en promend som
slutade på Elan och lite kebab vi fick i oss =)
Gick vidare runt lite sen hem och sen ut igen och tog oss en
runda i det vackra världet som stekte! :)
Vi stannade till vid Bergahallen innan vid gick hem och kolla på
lite småtting handboll. Vill verkligen börja igen, men det som är
väl att det tar upp en ganska mycket tid och jag är inte säker att
jag är så beredd på att lägga ner den enorma tiden.
Men vi får se hur jag gör :) ska ner och kolla när dem tränar
i veckan , så dem kanske får mig mer pepp! :)

Nej ska gå och prata lite med Kim nu i telefonen och höra
hans röst igen :) Men vi hörs!

PoK Tessieboy








Kom på nyss att jag glömt lagt upp vad innehållet
i min väska ser ut så slänger upp en bild nu så ni får se
att jag inte är feg av mig ;) haha!





Nesesär - Gekås i Ullared - 60 :-
Kamera - Coop - 120:-
Body lution - Rusta - 145 :-
Medicin - Apotektet
Borste - Åhlens - 70 :-
Fundation - Åhlens - 165:-
Helosan - Apoteket
Kam - 10:-
Hairspray - Ica - 70:-
Hairspary- Stuidosoul - 134:-
Parfym - Present
Laddare - Fick med tillsammans med mobilen -
Solbrillor - 260:-
Penna - Mammas
Näsdukar - ? - 50:-/6pack


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback