Trouble waters

De är en sång om enkelhet, de lilla som vi alla vet 

Idag är det lördag och med de vill jag säga, here i come :)
Först blir det agility med Bettan och Sebbebus och kanske mormor
gittan? :) efter det Blir det att åka hem till Jennifer och Dennis.
Ytterst trevligt! Blir lite, om jennifer får som hon vill lite drinkar
och sen blir det film med Dennis också! :) fiint (Y)

3-4 år sen? :) Älskar er mina brorsbarn<3

___________________________________________________________________

Du höll de hemligt, du som sa att jag var tvungen att berätta?
Fult gjort! De är drygt när man ska få lov att ta reda på saker själv.
Jag har sagt att jag umgås med han och att jag sovit där osv.
Va mer begär du? ska jag berätta vad vi gör varje minut eller sekund?
Jag försöker verkligen glömma och gå vidare jag lovar, och för att jag
ska kunna göra det så måste jag radera dig, och allt med dig. Så,
ditt nummer: GONE! Facebook: Gone! Bilder : GONE! De jag har kvar är
dig i mitt huvud, och jag ska jobba jobba och jobba för att du ska försvinna!
Sårat mig ja det har du gjort, payback is a bitch!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback