tidsfördriv

1.Vad är ditt mellan-namn? Inez och Linnéa
2.Vad skulle du vilja heta i förnamn? Inez, tänkt byta (Y)
3. Är du i ett förhållande nu? Ja det är jag, och jag är så glad!
4. Om ja, hur länge har ni varit tillsammans? .
5. Vem var du tillsammans med sist? Johan Lindahl 
6. Får man fråga varför det tog slut? Vi hade inte samma åsikter om förhållanden.
7. Har du haft ett seriöst förhållande? Ja det har jag.
8. Vem vet mest om dig? Bettan,Bella,Jennifer, Conny ...
9. Vad gör du på fredagskvällar? Är med Johan, bella eller med mig själv. 
10. Bästa filmen du någonsin har sett? 9½ week
11. Har du haft sex med fler än 5 personer? Vilken jävla fråga, skit i de!
12. Har du någonsin varit full? kommer inte ihåg var så full!
13. Har du testat droger? Ciggarett & snus, Nått annat skulle aldrig hända.
14. Röker du? nej det gör jag inte, nått jag är stolt över!
15. Snusar du? Nej,
16. Saknar du någon just nu? Bella, sebbe och Johan!
17. Hur mår du idag? Mår finnemang prima skit
18. Hur många tabletter tar du dagligen? de du ;)
19. Vad gjorde du för exakt ett år sen? Då var jag tillsammans med Johan salmons och vi var och kollade på en soffa till hans lägenhet
20. Bästa minnet från sommaren? Classic Car Week! 
21. Senaste landet du besökte bortsett från sverige? Ludvika
22. När var du där?  i tisdags
23. Är du rasist? Nej, kan man väl inte direkt säga. Men jag har mina åsikter.
24. Har du helt svenskt ursprung? Nej,
25. Om nej, vart kommer du ifrån?  Sverige & Tyskland - kanske ska släktforska.
26. Föredrar du svenska eller utlänska tjejer/killar? Feting svenska karlar!
27. Ser du fram emot någonting just nu? Ja Huddik, körkort ..
28. Sköter du skolan?ingen komentar
29. Vad hade du för betyg förra terminen? host
30. Vad är det bästa du fått på ett prov? VG+
31. Vilket ämne var det? bild,Hemkunskap.
32. Har du fått IG på ett prov? För många
33. Har du spelat/spelar du i ett band? Nej, verkligen inte. inte min grej!
34. Anser du dig vara intelligent? Inte mer än någon annan, kanske lite ;)
35. Vilken har vart den bästa tiden av ditt liv? Inte left klart än :O
36. Vilken va den värsta tiden då? vet ej.
37. Har du mått jättedåligt psykiskt? Beror på hur man ser på saken. Men nja..
38. Har du skurit dig eller gjort dig själv illa på nått sätt? Nej, Aldrig någonsin!
39. Har du haft sömnproblem? Ja, och det har jag än.
40. Hur ofta gråter du? Aldrig typ
41. Vad gör du när du mår dåligt? slutar äta
42. Vem vänder du dig för att prata med när du mår dålig? Bettan, bella 
43. Vill du ha tillbaka någon av dina ex? kanske
44. Vilken klass går du i nu? Bf08 - Barn & Fritids programmet i smedjebacken.
45. Vilken skola? VBU Smedenskolan.
46. Har du varit otrogen någon gång? No comments!
47. Har någon varit otrogen mot dig? Det angår inte omvärlden.
48. Är du stolt över dig själv?nej
49. Vad är det bästa med dig enligt dig själv? Att jag är mig själv 
50. Vad får du ofta komplimanger för? mitt hår
51. Har du lätt att få folk att skratta? Dom skrattar åt mig, inte med mig ;)
52. Cider eller öl? Cider
53. Har du några talanger? Bra fråga ..   
54. Vet du om någon är kär i dig? ja =D  
55. Är du kompis med ditt/dina syskon? Absolut, vi mot världen.
56. Vad står det i ditt senaste sms? '' Trodde jag skulle vara finast i världen:('' av Sebastian 
57. Hur lång är du? 169½
58. Hur mycket väger du? För mycket. Alldeles för mycket, suck!
59. Vilken storlek har du på kläderna? S och M 
60. Har du svarat ärligt? ingen som vet ingen som vet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback