Pirr i magen

Ja nu jävlar, om man är skiklig så kanske man har
körkort om 2-3 veckor ;) men jag tror att de är för bra för
att vara sant faktiskt. Tror jag är en sådan här som ska övningköra
hela mitt liv. haha sjukt va? menmen! tankar ni vet.


Raderaraderareaderaradera ...


Inatt har jag jobbat, när jag kom hem var Sebbe och Bettan här.
Alltid lika trevligt jue! Sen blev de körning med bästa Johnny.

Och nu sitter jag här, ska plugga lite, vänta på käk och tvätta, städa också!
Imorgon kommer bästa Bror jonny och bonus bror + kompis Johan Ö.
Men jag då drar jag, eftersom dom beslagtar min säng.
och på Fredag är det begravning. justja, de är rättegång i morgon också.
och Bella och jag ska upp och hälsa på Anton :) ska bli riktigt kul!


Nej nu skiter jag i det här, för jag är ashungrig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback