?

Jag tänker på dig hela tiden
Vill att du ska veta hur det är,
Vad fan ska jag göra, vill inte att det ska va såhär
Det känns tomt, inte redo för att ta nästa kliv, rädd är jag.
månader, det var det bästa i mitt liv.
Men saker förändras, det blev som det blev.
Och jag vet att allt som har hänt är mitt fel.
Men känslan av att inte mer få vara din,
Är någonting som speglar mina sämsta val.
Jag säger som det är, att jag saknar dig än,
Jag tycker om dig även fast du inte känner samma sak.
Du finns i tankarna hela tiden, fast jag ständigt försöker glömma.
En gång hade jag allt men nu står jag här ..
Inget kommer kunna ändra vad jag känner.
Och även om det känns omöjligt så hoppas jag,
Att nångång, nångång när allting blir bra.
Snälla,jag ville inte såra dig, lämna dig eller försvinna.
När mörkret faller, när lampan släcks,
Vill jag känna dig nära mig.
Jag kan förstå om du vill gå, men jag vill att du kommer ihåg,
Vill bara att du ska må bra, jag saknar dig ... kom tillbaks.

Jag har så mycket jag vill säga, vill att du ska förstå.
Jag saknar dig än, säger emot mig själv när jag nekar saknad.
Spenderar mina dagar till försöka få mina tankar att lämna dig
Vad fan ska man göra när den man älskar försvinner?
Kom tillbaka..
För jag kan inte sluta drömma,
Om tiderna med dig som jag aldrig kommer glömma
Jag ville aldrig att du skulle glida,
Jag vill kunna vakna med dig vid min sida.
Snälla, Jag tvingar dig inte att lyssna på mig men bara veta,
Jag vill bara att jag ska få kunna känna din närhet.
Men vissa saker blir inte som man vill,
Men du fick det att kännas som att tiden stod still.
Jag säger vad jag känner, och jag hoppas du förstår mig,
Försöker tänka på något annat men det går ej ...


Vill inte såra någon , vill att alla ska må bra.
Va är jag för en tjej ?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback