?

Jag hatar det! fan      ..

______________________________



Vill ha en fin, mysigt jul trots jag inte gillar det.
Vill vara omfammnad av dem jag älskar stora som små.
Sitta runt granen med filtar runt om dem små.
Varför skulle vi ''förstöra'' de mysiga vi haft i 2 år?
Jag älskade när ALLA var samlade och åt mat TILLSAMMANS och
inte på olika håll. Att alla skulle ta med klapparna där vi ska vara.
och inte öpnna på varsit håll. Var tog allt de vägen? Heldre är jag
uppe på mitt rum helt själv om de blir så, alla är ju iallafall på varsit håll.





Kommentarer
Postat av: Svägerskan

Håll ut gumman!!! Nästa år är det vår tur igen...då ska du se på andra bullar!! Tänk vad mysigt vi hade det första året. Övernattning där alla låg huller om buller, julfrukost, lunch, middag i ett överpyntat garage som värmdes upp av kupéfläkt och gemenskapen mellan alla människor!!! För att inte nämna den magiska tomten som kom stapplandes på sina darriga ben... Oj oj oj, vad mysigt det var... Håll ut... <3

2010-12-22 @ 23:37:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback