Dag 7, Min Bästa Vän

Jag börjar med att berätta att jag har två helt
underbara helt fantastiska otroliga vänner
som står med med mig när jag är tantaktig, tråkig
slö, trött, full, glad, ledsen .. Well YOU name it!
Och dessa två helt underbara Varelser har så fina namn
som Jennifer Engvall och Isabelle Fredriksson!

Då tänker ni så här, ja men du och Jennifer är ju släkt
och hon är yngre än dig likså Bella, hur kan ni ha kul?

Såhär är det, Dessa brudar är stora för sin ålder där är det
nog många som håller med mig. dom har sitt egna ansvar nu
de har egna lägenheter mil från sina familjer och de har sitt egna
liv. Att kunna ta ett sådant stort steg i livet är verkligen svårt.
Men Flickorna klarar de utmärkt. Och när jag är med dem tänker jag
inte på att de är 2 år yngre för vi är så sammansvettsade så vi gillar
samma saker för de mesta, vi har kul när vi väl är och vi har SÅ många
roliga minnen tillsammans som jag inte skulle ens vilja få betalt för att
byta ut. De är mina änglar som verkligen har gett mig så mycket fast
jag ibland inte ens förtjänar det. Jag är så glad att jag har dom!



 

Dom kommer alltid ha de största platserna i mitt hjärta!


Kommentarer
Postat av: Isabelle

Gud va fint skrivet, va söt du är ! Love <3

2010-12-20 @ 12:19:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback