Dag 2, Min första kärlek

Godmorgon mina älskade läsare.

Ja idag är det Dag två och jag ska berätta om min första kärlek.

Min första Kärlek hette Pontus Fjell och är lika gammal som mig
dvs 18 år. Vi blev tillsammans när vi gick i 6an tror jag.
Det var så att jag, Pontus Enmalm, Pontus Fjell och Jennifer skulle
sova i Jennifers husvagn som hon hade på gården.
Och kvällen när vi låg där och hade roligt så skulle Jennifer och Pontus
Fjell gå in och hämta nått eller hur det var, så jag och Pontus E blev
kvar i husvagnen själva. Pontus E var förtjust i Jennifer och Jennifer
i honom, och samma sak med mig och Pontus F. Så Pontus E kom
på en ''tävling'' mellan han och mig. Att Den som pussar sin ''flört''
20 gånger på rad först skulle få 50 kronor av den andre och de andra skulle
se på.

Och självklart så gick jag med på det. Och som jag visste redan från
början så vann jag (Y) haha. och efter de blev vi tillsammans jag och
Pontus, men vi var ju ganska små så vi var lite blyga för att liksom
''visa'' att vi var tillsammans, men vi var verkligen kära och vi har
gjort en hel del tillsammans både när vi var tillsammans och när
vi nu är kompisar. Pontus är en hel skön kille med humor och kan
bjuda på sig själv i dem flesta fallen. Vi är fortfarande kompisar
än idag vi har ganska bra kontakt vi bor ju inte så långt i från varandra,
20 minuter i från varandra, sålänge han inte är i Göteborg (Y).

Så, där har ni min första Kärlek.



P.s Jag har fortfarande inte fått mina 50 spänn av Pontus E ! =o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback