Dag 1, Presentera mig själv

♥Dag 1 – Presentera mig själv.
♥Dag 2 – Min första kärlek.
♥Dag 3 – Mina föräldrar.
♥Dag 4 – Det här åt jag idag.
♥Dag 5 – Vad är kärlek.
♥Dag 6 – Min dag.
♥Dag 7 – Min bästa vän.
♥Dag 8 – Ett ögonblick.
♥Dag 9 – Min tro.
♥Dag 10 – Det här hade jag på mig idag.
♥Dag 11 – Mina syskon.
♥Dag 12 – I min handväska.
♥Dag 13 – Den här veckan.
♥Dag 14 – Vad hade jag på mig idag.
♥Dag 15 – Mina drömmar.
♥Dag 16 – Min första kyss.
♥Dag 17 – Mitt favoritminne.
♥Dag 18 – Min favoritfödelsedag.
♥Dag 19 – Detta ångrar jag.
♥Dag 20 – Den här månaden.
♥Dag 21 – Ett annat ögonblick.
♥Dag 22 – Det här upprör mig.
♥Dag 23 – Det här får mig att må bättre.
♥Dag 24 – Det här får mig att gråta.
♥Dag 25 – En första.
♥Dag 26 – Mina rädslor.
♥Dag 27 – Min favoritplats.
♥Dag 28 – Det här saknar jag.
♥Dag 29 – Mina ambitioner.
♥Dag 30 – Ett sista ögonblick.




Ja ska väl försöka skriva om alla dessa om dagarna. Dock dom som läser min
blogg består mest av kontakter som känner mig utan och innan till, men va fan
kan ju skriva fall om dem/ni glömt nått (Y)


Så vi Börjar ..
Jag Heter Teres Inez Linnéa Annersved och är 18 år och 1 månad & 27 dagar.
Har har 5 äldre bröder, Kim 21, Jonny, 25, Anders 26, Conny 29 och Peter 40.
Har också två plus syskon Emma och Jocke. Jag bor i Smedjebacken tillsammans
med min mamma hennes man och min bror Kim.
Jag går 3:e året på gymnasiet ( Barn & fritid ). Tar alltså studenten i sommar.
Jag är inte singel utan har en pojkvän och han har en liten dotter, jag säger inte
att jag är plastmamma utan de får hon bestämma själv vad hon vill kalla mig.

I 4 år spelade jag handboll i Barkenlaget. Men slutade pga av skador i princip hela
kroppen. Idag har jag fortfarande svårt att motionera eller anstränga mig pga
av hjärtklappningar, fötter/knän som vrider sig osv. Kan nästan säga att är på
god väg att snart ha alla sjukdommar man kan ha tror jag. Men de värsta var nog
när jag opererade bort mina halsmandlar den 8 september 2010. Åt inte på 3 veckor.
Mina mediciner gick knappt ner och min smak är spårlöst försvunnen.

Nu förtiden är jag inte så mycket för att festa och gå på festivaler.
Någon gång i bland kan jag dricka tillsammans med vänner.
Power Meet & Classic Car Week är någonting jag och min vän Bella
har besökt i 2 år i rad och ska försöka fortsätta med det. De är någonting jag tycker är kul.

Mina intressen är bilar, killar, fotografera, vara med mina brorsarn, Wille, Sebbe, Jennifer &
Dennis. Tycker också om att åka skoter, fyrhjuling och andra fordon på 2,4 eller 6 hjul.

Jag har haft 7 seriösa förhållanden, de längsta varade i 1 år ca. och de innan det förhållandet
jag har nu vara i 4 månader. och vi har INGEN kontakt idag.. och de är jag som valt det.


Ja de är väl de jag kommer på nu som jag kan berätta för er =) har ni frågor eller nått så bara
att kontakta mig :)
PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback