Bry er mindre =)

jag utger inga namn. ok ? :)
och folk som bryr sig lite för mycket om mitt liv som
inte borde bry sig, eller som inte har någon anledning till kan ju
bara hitta ett jobb och klippa sig. Jag har mycket mer bättre saker
att lägga min energi på. Vare sig ni tror det eller ej =)
Och det är min blogg, mina åsikter, mina tankar.
Jag skriver exakt vad jag vill, om vem jag vill så länge jag inte utger namn!
har jag skrivit tydligt nog nu? förstår alla :) Härligt.
Lite gladare nu då, Sitter hemma hos Jennifer och Dennis nu och jennifer
håller på med mitt hår nu. Bra skönt. Nykvist skjusade hit mig, de tycker
jag var snällt  :) så ikväll ska vi käka tacos, mums!
men ja .. de var väl de jag hade och säga =) hejhej =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback