Upp och ner eller ut och in?

Det bara dunkar och slår i mej
Som en big bang boom zigge zigge zagge boom


Åh fick världens bästa besked nyss,nu är de bestämt! fan va roligt!!!!!!



Kom nyligen hem från Conny,Bettan och Sebbebus som har blivit uppkäftig.
Kollar man på honom så säger han "vad??", jävla skit unge... Mumelmumel...
Blev bjuden på pizza fick bli en azteka, men ingen vanlig sådan? Torino ska jag
aldrig beställa Azteka mer i från..
Igår så gick jag ner till prästa föra att träffa en vän som heter Dennis, skönt att
bara sitta och prata om allt och ingenting verkligen.

I Fredags kom Bella hit och de blev en oväntad kväll. Lite alkohol och enormt
trevligt sällskap fick stå på schemat. Dålig konsert men vad gör de när sällskapet
står för underhållet? :) Kom hem vid 2 tiden. så igår låg vi hela dagen .. eller Bella
gjorde, jag sprang upp och ner och försökte få i henne lite näring och liknande.
Jag och kim skjusade henne till Ludvikatågstation sen åkte vi till Loppisen och träffa
Sebbe,Roland och Bettan.


Blir inte att jobba inatt,ska prata med rektorn i morgonbitti. Men imorgon jobbar jag!
Nja nu är de finitos!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback