Operation

Jajjemen, nu har jag fått tid för operation.
Den 7e september läggs jag in och den 8e blir jag opererad.
De stod att jag inte skulle göra nå fysiska aktiviteter på ca 2 veckor.
Och jag får bara äta mjukt, glass,soppa,yogurt osv.. Ja om jag inte g¨tt
ner i vikt förr, gör jag väl de nu? ..

Ja annars så kom jag hem 10 över 6 imorse somnade på bussen flera
gånger hem, sen får jag lov att gå ifrån Moga hem -.- Men då vaknar man ju
till lite i alla fall. Kom hem gick raka vägen upp till sängen. Vakna vid 12..
Ska dit ikväll igen fast min rygg försöker kämpa emot. Får se hur länge de funkar.


Nej om man ska upp och sova någon mer timme? :)

Kommentarer
Postat av: Karin

Är det halsmandlarna som ryker?? Äntligen?!

2010-08-24 @ 18:21:47
URL: http://dixiedynamite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback