nya tag

Nu måste jag börja röra på mig, ut och springa varje kväll med täggan,
Lite styrke träning med Peter låter somen plan? :)
Mår så dåligt psykist att jag inte är ute och springer/joggar .. tänkte
ju ha en fin form till cypern? jaja får väl de det blir med den saken.

Idag somnade jah vid halv 8, sov till 1 somnade vid 2 vaknde vid 4,
och ska snart lägga mig igen..
Imorgon ska jag köpa löparskor sen blir en en rundtur med Patric och gym
med Peter, ska blir riktigt skönt. dock gillar jag inte almänagym usch hatar
när folk kan se vad jag gör osv. Men det får helt enkelt bli en uppgift för mig att
lära mig hantera det! Fan jag ska bli artt må bra min ryggvärk ska bort, mina
känsliga knän och fötter ska bli mjuka och smidiga (haha!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback