När?Hur? och Var?

När ska jag hitta hem? När jag får mitt eget när jag är där jag vill vara.
När ska jag känna mig hemma? När jag byggt mitt eget hem, med min doft och känslor.
När ska jag känna mig positiv? När jag älskar livet när ingenting kan gå fel.
När ska jag hitta min livs kärlek? Inte viktigt, har Sebbe och Bella de är min livskärlek.
När ska jag bli att må bra? När jag har mitt,när jag kan fly när jag vill och när jag
ställer mig öga mot öga för mina livslågor och min kärlek.
När ska jag berätta min hemlighet? När jag är självsäker och vet de 100%.



Titta runt om kring dig och njut av själva friheten.
Tänk sen tillbaka när drömmen blivit sann.
Hur du krigade mot helvete men tillslut vann

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback