Komplicerat inlägg

Torsdag - Kim och Johan skjusar upp oss till rättvik, kommer ihåg att vi
bröt oss in på ett inhängnastt område och kissa (A) haha. Not good. sen åkte
vi förbi vid Biltema åt Anders.  Efter de kom jag inte i håg så värst mycket. haha!
Men vi var ner på stan en vända sen hem och böt om och ner igen. Fick åka med världens finaste
Cadilack, herrejävlar röd inredning och svart lack ;) vi kom hem
halv 5 5 på fredags morgonen slog upp tältet på 5 min gjorde vi med:D

Fredag - Vaknade vid 10 vi båda. Gick in och käkade frukost med tess och Kg.
Sen tog vi på oss våra skor så gott vi kunde och gick ner påstan och käka pizza.
De tog cirka en timme att komma hem ... inte bra xD sen var det bara att börja
på andra dagen ;D gick runt och drog massa raggningsrepliker
( flottigt hår, ska vi duscha?, snygga byxor är dem lätta att ta av ? , Snygg kepa ska vi hångla? osv.. )
Sen träffade jag världens finaste pojk, Albin som jag sen råka kalla Laban (A) sorrryy :D
Hur söt som helst, rar och fin och snäll och underbar humor. Tillsammans med hans kusin
och deras vänner hade vi jätte roligt. Bella sprang runt med Fredrik Lejon och kaptenfilling xD
bada gjorde hon med xD haha. Ahja sen var kvällen slut och vi kom hem vid 2..

Lördag - Vi gick som vanligt ner på stan och käka pizza och sen hem. Tog en lång stund innan
vi blev klara, käkade lite mer innan vi gick ner. Kalle hade gjort kött och fixat :) SUPER GOTT :D
Sen lunka vi ner. vi satt oss vid tågstationen för att invänta Albin och hans gäng.

Albin -ringer dig när vi närmar oss :)
Jag - Ja gör det :)
 ...
...
..
(ringringring)
Jag - ah teres
Albin - hej nu är vi här..
Jag kollar mig runt men ser honom inte.
Jag - var då?
Albin - bakom er xD HAHAHAHAHAHAH
jag kollar bak och då sitter dem i bilen och vinkar för fullt -.-

Kände mig bra dum då ..
Men vi gick med dom och kollade på bilarna som åkte runt runt och runt.
de var några som böörnade och de gillades inte av bella xD haha :)

Söndag - Helt möra i kroppen xD I LIKE ! Skulle ha träffat Albin
men hans sällskap ville hem till Småland. så jag blev lite ledsen FAKTISKT...
men Kim kom och hämtade oss vid 1 och så bar de hemmåt till smb.
bra skönt.

 

Albin - ca 6 timmar med dig och mitt huvud är paralyserat. Du är i mina tankar
hela tiden. de är så fruktansvärt sjukt.. bra pinsamt men bra mysigt!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback