Knepig dag

Mitt liv just nu är lite knepigt, men jag tror de ordnar sig i slut endan.

Ska iaf nu som är sagt gå lärling som bagare i söderbärke och gå i skola
2 dagar i veckan resten av dagarna i söderbärke. På lördag jobbar jag på
cafét hela dagen. Ska påpekas att jag tycker fortfarande inte om rektorn
jag har, kommer aldrig kunna gilla han och acceptera hans sätt att agera och
fixa saker och ting. Men alla är vi olika, men en sak är säker och de är att
stå på flaket med min underbara klass BF08 och vara stolt över mina vänner som
klarat sin berg och dalbanor i dessa 3 år. Att fortfaarande få göra projekt med
Isa och de andra tjejerna och få andra att klara sig! Fan de är mina underbara
vänner i klassen som får mig att fortsätta vilja och tar den här chansen :)


Älskar min klass :) <33


Kommentarer
Postat av: Karin

Tusen tack för att du jobbar på lördag. Så får mamma en sista dag i frihet. Låter som du har en hållbar plan för skola å allt. ja tror på dig till 100%! Du fixar det här..

2010-08-17 @ 20:34:08
URL: http://dixiedynamite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback