Jobbig helg

Ja helgen är över och jag resonerar så att de var en jobbig helg..
Inte drygt utan jobbigt.. Flyttade åt Bella i Igår, de gick enormt bra
och lägenheten var okej bortsett från Köket och hallen. Men när vi skulle
åka jag och alla från Bella kom tårarna,försökte hålla dem inne men de
gick då inte. Knappt så jag kunde hålla dom inne i bilen med Anki,Mick och
bellas mormor. Hon finns bara 6 mil i från mig och hon kommer hem varje helg
om hon inte har mycket plugg vill säga och hon är stor flicka nu, min lilla syster :'(
Usch nu kom tårarna igen. Tur nog får jag träffa henne i helgen igen!

ÄLSKAR DIG MARIE ISABELLE MAY FREDRIKSSON <3

Och gumman .. Man kan inte ta fula bilder på dig, de du tycker är fult
är vad jag och andra tycker är den du är den man älskar den JAG älskar
Ditt sanna jag som jag föll ,den flickan jag finns hos hela mitt liv
Den extremt urgulliga minnen som du hatar att jag lägger upp de är den
tjejen jag fått lära känna den flickan jag har otroligt roligt med, den flickan
jag saknar mest och allt och alla på hela universium <3


Kommentarer
Postat av: Bella

älskade syster, gråt inte :) finns ju här, bara att det är lite längre bort :) men jag kommer hem och du kommer hit, men det känns ju lite konstigt .. <3 love u

2010-08-15 @ 16:28:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback