Can´t you feel my heartbeets?

GODMORGON!
Jag har sovit lite halvdant inatt, vaknat och tydligen skrivit sms i natt vid 2
och pratat med Nille i mobilen halv 1? inte för jag kommer i håg de men
gick in och kollade på mobilen och där så! :) haha ja de man inte vet
lider man inte av, eller hur var de? :)

Idag blir de Borlänge för att fixa pass och jag tar med mig sebbe självklart!
De blir säkerligen nå fler affärer skulle inte förvåna mig. Sen när vi kommer hem
ska jag ringa söderbärke och prata lite med dem och höra när jag slutar
osv så jag vet och hur jag ska göra med skjus :) Men som allting annat
nu de senaste dagarna så ordnar de sig! Bara hoppas att jag får
byta dagar så jag går mån-ons i söderbärke och Tors-Fre i Skolan,
vill så gärna vara med på samhällskunskapen med Anna.



JAJA ! de visar sig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback