Bloggtorka

Orkar verkligen inte skriva nå i bloggen varje dag.


Idag har jag jobbat 8 till 2, nu ska jag duscha,tvätta sen blir det sebbebus :)
ska vara barnvakt där ikväll/natt bara han och jag !<3
Igår så var jag,sebbe och bettan å fiskade vid hamnen sebbe ungj*veln fick två
fiskar helt utan hjälp och jag och bettan fick ingen -.- Efter de gick vi till ica
och handlade godis,chips och dricka för att sedan gå vidare hem till Jenny,Ninni
och världens sötaste bebis Teo, har glömt hur små bebisar är, verkligen
pyttesmå :O jag tog chansen och behöll honom hela kvällen i famnen med
byte av ninni och sebbe självklart! Gick hem vid halv 10.

Igår kom Bella hem till Björsjö, får träffa henne imorgon ska ju med
och lämna henne i falun igen få se hur köket ser ut nu när dem fått
kyl och frys osv! TREVLIGT:)



Måste bara berätta att jag träffade min underbara gamla älskade lärare
jag hade i 4-5 Gotty heter hon, hon var in på jobbet, usch vad glad jag blev!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback