Still sick

Ja jag förstår inte?
borde jag inte vara frisk vid det här laget, usch vill vara friiiskt  :(
Inte varit i skolan på hela veckan och de irriterar mig otroligt!
Och hostar fortfarande blod..
Jaja, ska försöka verkligen att ta tag i mitt sjuka stånd och gå till skolan
imorgon och ta hem arbete. Runt 4-5 kommer folket imorgon också.
Ska försöka vara pigg och glad då, hur ska de gå? Usch
känner mig riktigt usel nu. Hela jag är depp. BLÄ.

Bella fick mig i alla fall glad ett tag idag. hon fick mig att skratta
Dialog.

Jag - Har han en snygg bil?
Bella - öhm .. nej
Jag - Vad är de för bil då?
Bella - Audi .. nej passat!
Jag - .. ehm är de en Audi eller passat?
Bella - Jag vet inte ? hur ska jag veta?
Jag - ja är de en audi så borde de vara 4 ringar
som "symbol" neranför huven.
(tyst en stund)
Jag - Bella? är de 4 ringar ?
Bella - Huven .. det är den där fram va ?
Jag - HAHAHAHAHAHAHAAHAHAHHAHAHAHHAHA ASG!

Hon är så klockren xD hahah, som sagt hon gjorde min dag =D




PoK Tessieboy

Kommentarer
Postat av: aiiza.blogg.se

hahahahaha ja men hur fan ska jag veta? :D och föresten så sneglade jag ut genom köksfönstret och kollade och jag såg fan inga ringar :D så de måste nog vara en passat! eller? (H)

2010-04-29 @ 22:42:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback