smedjebacken = skogen?

Nu ärligt talat ska jag berätta och jag står för vad jag säger och
det är att SMB,såkallat Smedjebacken inte är nå skog.
Vi är faktiskt en enskild komun efter att tagit med söderbärke in.
vi har ca 8 Pizzerior, 2 fulländade matbutiker, 2 bemanade bensinmackar,
1 obemanad, Kinaresturang, 2 krogar, Frisörer i mulltum, Trafikskola,
Sibylla, hamnkiosk, Kyrka, En relatifvt ny fotbollshall, Café, Folketshus/bio-
graf, Gymnasieskola - 3 inriktningar, Bibiliotek,Verkstäder, 2 Spa för ut
hyrning, Båtshop osv! Se vi är precis som vilken komun som helst.
På sommrarna arrangeras någonting som heter Drakbåten, där man
tävlar i paddling, karuseller finns, och likså stånd.
Och de är alltid lika roligt. Så ni som kallar Smedjebacken skog,
kan ju gå och ta er någonstans. Smb är heligt och kommer alltid
vara mitt hem som är galet,lugnt och stabilt. Ha ni nått
annat att säga så dra er i gruset för ni har fel!


Japp, nu har jag fått ur mig lite också :)
Nu ska jag ut och sola lite. Lika bra att vänja sig med värmen (Y)

Till Danne- Jag passar på att vila nu jag ;)




PoK Tessieboy

Kommentarer
Postat av: annika

SMB är riktig skit har bott där så jag vet vad ja snackar o trygg nä dåraktig tyvärr fast jag har många goa kompisar kvar som direkt tänker flytta från en sjuk komun så fort åldern säger flytt klar

sor tess

2010-04-12 @ 17:19:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback