Skärpt er !

Jag har kommit på, jäklarns va ni killar är rädda för era ex :O
haha! lite komiskt faktiskt. skaplig respekt ni måste ha för tjejer om
ni inte ens vågar gå vidare och träffa nya, knappt våga
säga hej igenom mobilen fast du och ditt ex gjort slut.  Tycker ni inte
att de är lite töntigt av er? Fast jag har kretik till båda
könen, för "ex-tjejer" ska kunna låta er vara om ni nu gjort slut.
tjejen ska strunta full ständigt i vilka ex-killen träffar. De har inte
hon med att göra. Men visst de är en helt annan sak om ni
har ett uppehåll, eller pause. Men fortfarande ni är inte gifta.
Och knappt förlovade. Säger till båda könen SKÄRP ER!
Killar, våga ta steget och säg till ditt ex att du kommer börja
träffa andra tjejer. Och om du inte vågar säga så, så försök
inte bortförklara de om hon frågar, och tjejer låt killarna
träffa vilken dem vill, ni har gjort slut och du är inte hans morsa.
+ smöra inte för honom för att försöka hålla honom kvar att lyssna
på dig. De är bara så töntigt.


Ett bra exempel är min bror kim! ni som känner han vet hur han och hans
ex är.. de är makalöst! men nu har han varit duktigt, han träffar bara henne på söndagar.
Dock har han fortfarande svårt att säga att han skriver och träffar andra tjejer.
så någon dag tänkte jag berätta för henne (Y)




PoK Tessieboy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback