Påskmat

Väntar att de ska ramla in folk så ska vi äta snart.
Sovit 4 timmar, de känns kan jag lova!
Varför behöver jag inte ta upp.
Men kan ju säga att jag satt uppe och vänta på att en
viss person skulle komma hem .. men inte gjorde de.
JAJA, Tur att man har vänner som ringer och håller en
sällskap (Y) tackar er som ringde.


Nu ska jag ta huvudvärkstablett och annan medicin.
Så får vi se om jag får nå kul eller om jag somnar.
Det visar sig, jag är glad om jag får sova ett tag.

PoK Tessieboy






Det är förvirrande, jag vet inte vad jag vill eller vågar?
behöver komma i från, hitta mig själv. Står och tippar på
mina tår ännu. Vet inte än vart jag hör hemma.
Smedjebacken, Ludvika, Göteborg, Småland, Älvdalen, Kina ?
Finns så otroligt många ställen att upptäcka, men tiden flyr iväg.
Snart 18, Kanske ingen Studenten, Körkort, Myndig, allt på
samma gång! jag hinner inte med, var ska jag landa för att stå
stadigt? Vem lyfter mig från dikena, vem tar tag i mig
och håller fast mig när jag härjar runt som en yr höna och inte vet
vad som ska göras eller vad den gör överhuvudtaget?
+ .. Vilka hör jag hemma med? Bella, Conny&bettan, mamma, pappa,
Jennifer, Jonny? Många att välja på, men vilket är det rätta.
Conny och Bettan kommer alltid att stå mig närmast, dom har varit
mina träd som jag kunnat luta mig emot när de varit jobbigt, när jag
och bella tjafsat, när min rygg tagit knäcken på mig och när jag inte vetat
var jag skulle ta vägen när de närsom helt är jobbigt. Jag älskar er och
kommer alltid stå er i tjänst för allt ni gjort mig.
.. Kommer jag någonsin stå stadigt?

Kommentarer
Postat av: Bettan

Lilla söta älskling!!! Vi älskar dig så mycket!!! Självklart kommer du att finna ditt eget hem och din egen själs ro. Allting är mycket förvirrande och oroväckande för en nybliven ung kvinna som dig. Men hur konstigt det än låter så kommer du att sakna dessa tider då allt händer i 110km/h...fart, fläkt och massor av skoj. Försök att slappna av och följ med dina egna vindar så kommer det att ge sig med åren. Under tiden så finns vi närmast omkring dig och samlar upp dina bitar! Puss puss puss

2010-04-07 @ 14:55:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback