Kom hem, jag är vaken hela natten

Annars så är det snart skola dvs idrotts lektion med Isa! :)
Ska bli lite komiskt eftersom inte jag kan prata så får jag ha med
mig ett litet block jag kan skriva i. Kulkul(Y)
Mamma vet inte att jag ska till skolan, hon skulle stoppa mig
om hon visste de(A) haha.



Apråpå killar så har bella och jag pratat väldigt mycket om,
varför ska man ha kille .. Egentligen?
Dem sårar en,sviker en, osv..
Fast iofs så ska jag inte bara gnälla på killar, de två riktiga förhållanden jag
har haft är det faktiskt jag som har sårat dem.. Och det är någonting
jag inte tycker om. Jag vet inte.. De är någonting med er killar som gör att
jag inte vill binda mig på de sätet? Eller kanske de är för att jag inte hittat den rätte?
Eller så är de att dem jag tyckt väldigt mycket om har inte velat bindat sig med mig.
HERREGUD, hur många gånger har inte jag fått setat och tröstat både min
tjej- killkompisar när de bråkat med deras partner.
Nej jag trivs med Bella! och självklart mina andra vänner..
Men jag vet inte Bella är som min flickvän, hon gnäller på mig,hon skäller på mig, 
hon ställer "krav" på mig, hon sover tätt intill mig när hon fryser (nej vi delar inte
täcken, ta de lugnt!)
När hon är ledsen pratar hon med mig, vi ger varandra
saker lite då och då för att visa att vi älskar varandra, Vi gör saker tillsammans från att promenera till
att åka på Bilmässor. Och det är så kul! och de är ännu roligare när folk säger
att vi är så enormt lika, de gör de hela mycket bättre :)

Och nej,  jag att jag och bella är tillsammans, för de är vi inte.. tror jag ? (A)
De jag försöker säga är, Bella uppfyller de "behov" man har med en pojkvän. Dock har vi inte
fysisk kontakt, förutom kramar och hålla hand! bara så ni vet :P hahahahaha !



Om någon har missuppfattat den här texten kom till mig då, iställer för
att sprida nå konstiga ryckten. Hääärligt bosse !:)


PoK Tessieboy


Kommentarer
Postat av: yvette

du har ju din bror att lära av han är ju ett svin har jag förstått.drför är det nog svårt att lita på killar de kan ju dra åt hel--te

2010-04-22 @ 13:54:26
Postat av: yvette

sådan broder sådan uppfatning idiot till bror så är killar tänker först på den som inte låter barnet träffa sin mor

2010-04-22 @ 15:46:42
Postat av: Karin

Haha!! Det kan ha varit det roligaste inlägget ja läst på länge.. =) Förvirrat, oförvirrat, rakt på sak fast ändå lite lurigt. Även om du och Bella delar täcke om någon fryser, spelar det någon jävla roll då?? =)=)

2010-04-22 @ 20:20:18
URL: http://dixiedynamite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback