Jag vill ta på dina lår, ringer på din telefon jag vill höra på din röst !

Har märkt att jag har skrivit en hel del känslor nu de
senaste inläggen. Men tro mig, jag behöver skriva av mig nu!
Allting har gått upp och ner hela tiden nu, och mitt humör för
den delen också, Scary, i think!

Usch nej inge känslor nu!

Denna dag har varit skön och slapp.
Små cykelturer, ätit, solat, åkt bil :)
haha, Måste bara säga att jag ville få kim att
springa lite idag, men oj va jag misslyckades (N)
Jag gjorde nämligen så att jag gick ner till Kims bil
och startade den ( han blir helt nojig och hatar när jag gör de )
Och pirrig jag blev för att jag ville han skulle komma ut
springandes för att han hörde sin bil gå i gång satt jag där..
och vänta, och vänta .. OCH vänta, Men ingen kim springandes.
De visade sig att han hade inte hört.  Sen när han väl
hörde var de inge roligt.
Då satt jag mig och bara dunka musik -.- ha-ha :) kulkul (Y)


Just nu längtar jag till Valborg ska bli bra trevligt med
godmat och trevligt sällskap. Hoppas de slutar bra också B-D

PoK Tessieboy

P.s Bella fråga chans på mig idag :D Har en vecka på mig att svara (A)


Kommentarer
Postat av: Karin

Ja tycker du ska svar JA på Bella´s chansfrågning. Ni sitter ju iaf ihop. haha =P

2010-04-12 @ 20:13:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback