hostande drake

Ja jag känner mig verkligen som en drake som hostar
och hostar och inte får ut nå eld. Fast jag hostar och hostar
men istället för att Inte inte få ut nå, så får jag ut blod istället.
Hostar så hårt att jag hostar sönder halsen. Inte kul ska jag lova.
Hela halsen är öm. Har fått tabletter som ska bedöva halsen,
men dem bedövar bort min tunga i stället. Så känner inte tungan
i ca 10 minuter. Obehagligt!

Tänkte gå till skolan idag, men jag är alldeles för matt och det
är inte så värst fräscht att hosta blod på alla som är runt om en.
Får se hur jag känner mig i morgon, hoppas jag kan gå.
Missar så himla mycket! de är inte bra.
Om jag fortfarande inte är bra imorgon så
går jag endå och går nästa vecka också. Kan ju inte vara hemma
hela livet. Blir förhoppningvis bättre om jag nu får operera bort
mina halsmandlar. Det är ju dem som spökar och bråkar med mig.



Jaja! kul att vara så här i morgon när det är Valborg och allt. NOT.
PoK Tessieboy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback