hemma igen!

Ni sitter jag här och kom nyligen hem från Fam.Fredriksson.
Hade en liten myskväll igår tillsammans, varma mackor och film.
Trivs så bra där, busar och skojjar med alla och dem hatar min och bellas
humor som är världens bästa, bra va:D ?

Häärligt bosse (Y)

Diskade när jag kom hem, efter de gjorde jag iordning mat och
nu sitter jag här,ska snart slänga i hop lite kläder och slänga in i
tvättmaskinen. Blir tydligen inge Ludvika ikväll. Tråkigt.
Ville ju dit, hade längtat .. menmen!
Bella skulle följt med hem men eftersom jag skulle åkt till
Ludvika gjorde hon inte de, men nu ska ju jag inte till ludvika..
Så om hon hade följt med mig hem hade jag inte setat här nu,
utan vi hade åkt runt som galningar på Bosse och Bettan.
Hon åkte upp och red i stället på Crissen med Anki. Hoppas
de går bra och att hon inte flyger av! (Y) haha.



Nej nu ska jag göra nå nytta.
Pusshej

PoK Tessieboy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback