Godmorgon

Det verkar bli en vana !
Ja jag och bella har nu inte somnat förns vid 6 på
mårnarna och det är ju inte sådär jätte bra kan jag tycka.
Men ska försöka ändra det!
Nu så ligger Bella och jonas uppe och sover ännu.
Bella kommer nog snart ner och blir grinig för att inte jag väckte
henne när jag vakna och gick ner. Äh, va ska hon göra? Banka på
gul och blå kanske ? ;) SLUTA BANKA ! hhahahah


Ja natten blev ju inte som tänkt, någon tår rann inombords
fast ändå var jag mer förbannad och fundersam.
Och blev uppväckt vid 4, vid halv 5 gick jag ut och mötte jonas.
Och enligt honom kom han ju hit i onödan, lika bra att han stanna,
eftersom han har soppatorsk. Attans.

Nej måste lära mig att inte ta hit honom när bella är hemma,
blir väl snart rena rama kaoset! gaah! haha. nej nu ska jag försöka
göra bella glad, men hur ?

På onsdag blir det  AA sen efter de hem till Bella och träffa Anki =D
Bra kul, längesen nu man träffade henne. Fårse hur länge vi stannar där.



hejhej !
PoK Tessieboy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback