FB- kul!

Teres Annersved Eftersom jag inte får bli polis ska jag bli En som hjälper unga drogmissbrukare ! Så eftyer skolan tar jag 1 tänke år, sen 3½ år till att fortsätta läsa :)

Daniel Tegelberg
Daniel
varför får du inte bli polis?
Teres Annersved
Teres Annersved
Har för dålig fysisk hälsa :/
Daniel Tegelberg
Daniel
men sånt går ju att träna upp
Teres Annersved
Teres Annersved
nja, alltså har ju fel på min rygg.. och haft problem med den i snart 2 år och de blir inge bättre .. och sen krånglar mitt hjärta och knän =/
Conny Andersson
Conny Andersson
Ja, men hon är alldeles för snäll för att bli polis.....scenario 1: Teres är ute med en poliskollega varvid teres haffar en kille med stulet gods.....hon förlåter killen och när kollegan håller på att se detta gömmer hon stöldgodset själv för att sedan ge tillbaka det :)
Conny Andersson
Conny Andersson
Scenario 2: Hon stoppar en kille som kört för fort....men hej vilken snygg bil han åker......Hon blinkar till han eftersom han även var snygg och låter han åka
Teres Annersved
Teres Annersved
hahahahahhahahahah, skämt och sido eller vadå ;)
Ija Andersson
Ija Andersson
hahaha!! så sant xD
Teres Annersved
Teres Annersved
käften fia :P !
Conny Andersson
Conny Andersson
Scenario 3: Hon ligger bakom en bil som inte har några skyltar...hon stoppar bilen. Hon erbjuder sig att låta denne slippa undan om denne vinner ett race mot henne fram till nästa rödljus.......VADDÅ RAcing är kul fast man är polis
Conny Andersson
Conny Andersson
Scenario 4: ääää ni förstår....
Daniel Tegelberg
Daniel
heheheehh! hon ska ju arrestera killen och ta bilen istället
Teres Annersved
Teres Annersved
tattare ! så är de ju inte alls de !:( ja om de är en volvo så tar jag mer än gärna bilen, dvs om den är bra i skick!

Daniel, du ska ju vara på min sida :O
Conny Andersson
Conny Andersson
Nej hon är för ärlig för det.....kanske hon skulle fråga efter nummret och be om en åktur efter sitt pass.....men då ska bilen gå sjuuuukt bra eller killen vara en riktig snygging
Teres Annersved
Teres Annersved
De han försöker säga Daniel är att om du har en snygg bil ligger du jäkligt bra till ;)
Conny Andersson
Conny Andersson
Hahaha vilken flört......hahaha fyfan va dålig den var syrran
Teres Annersved
Teres Annersved
de var den ju inte :O bra för att vara mig ;)
Daniel Tegelberg
Daniel
jag behöver ingen snygg bil.. och jag är inte på din sida, jag ligger ovanpå dig
Daniel Tegelberg
Daniel
hehehee
Conny Andersson
Conny Andersson
Fast å andra sidan så skulle bilen vara sjukt snygg eller killen skrev jag.....vilket innebär att du bara har bilen som alternativ Daniel hahahaha man kan tolka det på många sätt
Teres Annersved
Teres Annersved
Men hur blir de om både Daniel och bilen är snygg då ? :O Eller att båda r snygga men Daniel ett snäpp snyggare? :D

Daniel : ovanpå mig ? wow ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback