Enough!!

Om ni ni har åsikter eller komentarer, eller nått att säga överhuvudtaget
till någon i min familj så säg de till dem istället för att gå på mig!
Jag har inte gjort/sagt/ inte ens yttrat mig. Snälla låt mig vara!



Jaja, nått positivt idag ? njaa, min såklallade vänner i skolan har
mobbat mig som satan för att jag inte har någon röst -.-
till och med några lärare, dumma dom :( menmen!
inte kan man säga till katten heller att flytta sin feta röv när man
ska försöka vila ett slag. MEN VET NI? :D ja fick fram ett litet "pip"
nyss, världens gladaste blev jag då =D men tar väl lång tid innan jag
får tillbaka min röst helt.. drygt.
Imorgon är det Nationellt prov i Svenska B klockan 1.
Så tar väl bussen hem vid halv 12 eller nått :)
Puss på det :)



PoK Tessieboy

Kommentarer
Postat av: anna

se till qtt din idiot bror ser till att barnet får träffa sndrA slktingar for grabbeN ANNARS SÅ FÅR HAN IDA GANSKA MYCKET SENARE.

2010-04-23 @ 18:15:14
Postat av: Daniel

Vad har det där med Tess att göra?

2010-04-24 @ 01:02:14
Postat av: Bror

Anna!!

För det första är jag ingen idiot, för det andra får mitt barn träffa alla hans släktingar. För det tredje vad har DU med det att göra? För det fjärde vad har Teres med det att göra. För det femte kan du kontakta mig om det är något...För det sjätte tycker jag att du ska ta och engagera dig lite i skolan så du lär dig stava.

2010-04-24 @ 07:27:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback