allt

Jag är helt slut,
jag orkar inte ens försöka orka bry mig om vad andra har att säga mig.
mitt huvud,mina öron och min halv tar död på mig. Jag vet varken ut eller in.
Har nyligen vaknat la mig och sov efter maten. lovar skulle behöva sova mera.
och rösten har fortfrandet inte kommit tillbaka. Men istället ska man tydligen till bodegan?
jaja, kommer säkerligen sitta i ett hörn och försöka se social ut.. För hur ska ja kunna prata?




får väl se hur den här kvällen slutar och hur länge jag orkar..
Kim skulle tydligen skjusa oss också.. som sagt jag hänger inte med alls.
de rinner tårar för jag har så ont. och ryggen gör de inte bättre heller.
GAAH! nej depp inlägg detta då.. så är de.
Om du känner dig social ikväll kan du väl .. inte ringa.. för du lär ju varken få
ett svar av mig.. Men sms gärna!


Nu ska ja hoppa in i duschen,
PoK Tessieboy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback