barnmisshandel,soldater,slaveri ...

helt sjukt om man frågar mig! :O






Jag är på fötterna igen, skolan känns som den kommer flyta på.
Fick höra en helt sjuk sak idag som bara idioter gör, hoppas du hamnar på en
.. jadu kanske ska skickas utomlands så du får dödstraff?! JA !
Hon som ''vet vart jag bor'' har jag nu fått lov att jobba tillsammans med i Svenskan.
Undra hur det kommer att sluta, i fred eller i krig? Jag hoppas ju på Krig,
men tror hon är för .. inte för feg men en som bara går och snackar skit, men inte gör
någonting åt det hon tycker. Jaja! får väl se då, ska nu i alla fall börja klä på mig
sedan lunka till gymmet för att hämta cykeln och tjola lite skit med dem som tränar en
sväng. Sen blir det att racea till träffen i morgår'n ;)


PoK Tessiegirl


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback