mys!

Händelserna igår var väl att jag mötte upp Bella på hennes skola,
vidare vi åkte till Ludvika och gick runt. Gick ner till Bowlingshallen
och kolla på dom sötaste utvecklingstördabowlingsspelarna ever!
Haha , Bella blev seriöst rädd när en av dom kom och tog henne på
benet xD hahahahhahahahah.
Själv så ville jag vara där hela tiden, jag lovar jag tycker det är
extrem fasinerande att se vilka individer det finns.
Hur duktiga som helst, komunicera på ett sådant fantastiskt sätt
som dom faktiskt gör. Och så kärleksfulla! <3
Sen kom också Felix x2 med. 
Vid 8 så kom bellas mamma och hämtade upp henne,
jag å andra sidan stannade kvar och väntade upp Johan.
Vi åkte och sa hej till Koppa och Persson som meka bil =)
Kallt blev de och trötta blev vi, så Johan skjusade hem mig, sötisen<3


Jaja, ska inte skriva mera. Bella är här snart +
att Bettan, William och Sebastian är också här !




PoK Tessiegirl


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback