Ingenting ?

Wiiiiieooo !


Ja nu sitter jag här och har egentligen ingenting att skriva,
så jag ska bara babbla på om allt och ingenting hade jag tänkt.
Wille är här och ska sova här i helgen troligtvis, mys!
Bella kommer också hit, jag ska snart in till stan och möta
upp henne, Oscar och Felix. Vad ska vi göra? jag har ingen aning.
Blev tillsagd i går att åka in till stan , så va gör man? jo åker in till
stan  (Y) haha!

Skriver lite med Johan, berättar att han kommer hem igen i kväll vid 8 (!?)
Kanske blir att träffa honom i helgen, kanske till och med i morgon redan.
Det ska bli väldigt trevligt och skojsiskoj!

Ni vet att jag skrev om Fujis fotobok ? Ja nu har jag fått hem den, och tänkte
ta lite bilder och visa hur extremt fin den blev och visa er =) Då är jag väl snäll?


Men nu ska jag inte skriva nå mera onödigt, så Ja ha det bra!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback