call

Jag har en sak att erkänna




Mina vänner litar jag på,
de är sanningen som tär mig.
Men vadå? Jag tar åt mig, jag vill att
andra inte ska få skit, vare sig dom har gjort
fel eller att de är helt år satans rätt, för alla gör vi
misstag en eller fler gånger, så varför bara skylla på en
och inte hjälpa varandra istället? jag har alltid undrat för ingen
vill ju vara själv den som får skit, eller har jag fel. De är ju det att
det vi har i sverige nu förtiden är uselt! allting är åt knasigt ingenting är
som det har varit, och varför inte? nej för sveriges befolkning har blivit så
snåla, slöa, och själviska. hur kan du säga så? Jo för jag sitter och läser bloggar
varje dag, olika, från små fjortisar till helt plötsligt stora fjortisar som kan till och med
vara över 30 ? FELFELFEL !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback