1 day to go

Every time i hear your name, my knees starting shaking





Stannade hemma i från skolan idag , känner mig helt slut.
Känner som jag inte vet vad som händer, och jag vill bara sjunka ner
på golvet och typ dö för 2 sekunder. Och som i alla andra fall så bråkade
huvudet med mig den här gången också =/ , Men annars så åt nyss jag och mamma mat.
Blev Färsk pasta med bacon och tomas med basillica röra :) de var muuums!
Hade tänk att trippa upp på mitt rum och försöka få ordning på min lampa
som fortfarande ligger på sängen sen helgen. haha! kulkul.



Få se hur jag mår imorgon, om inte annat så blir det Fotografiskbild
ska visa 5 för och efter bilder. som jag tyvärr inte gjort i ordning ännu -.-
Nej nu känner jag att jag bara skriver tråååk , så nu drar jag !





p.s, 1 day to go, next friday , NORBERG! :)

PoK Tessiegirl

Kommentarer
Postat av: snyggingen själv

jo. mkt snö ska de va :) så jag kan snömula dig :D

2009-11-23 @ 20:38:20
URL: http://whateveryouprefer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback