Wille

Jag kom på tidigare idag att jag inte alls ville ha den tårta jag beställde tidigare förra veckan.
Så jag gick och gjorde om beställningen. Så den blev lite mer ''personlig''.
Hoppas hon som ska få den blir glad bara =)

Dagen idag har varit helt okej, lugn och harmonisk.
Började halv 9 som vanlig, och börjades med Matematik. Fick då veta att vi
har Np i morgon. Och hur kul är det på en skala 1-10 ?
Och när man vet att man inte kommer klara det heller. Jag vet att jag inte kommer klara det.
Jag haft svårt med Matematik i alla skolår. Så varför skulle jag klara det nu ?
Vi får väl se hur det går. Annars får jag väl ta mitt IG och försöka se glad ut endå.



Förresten!
Igår var jag, mamma,Anders och Ante och hälsade på William.
Socialen fick nå flipp och sa att vi inte behövde tillstånd eller tillsyn
för att få träffa honom. Dom är lite efterblivna tycker jag.
Han ''bor'' hos min gamla klasskamrat Madelene som jag gick med i 3 år på Berga.
Så det var lite kul att träffa henne också, fast vi inte pratade nå alls nästan.
Så jag slänger upp lite bilder ifrån igår!






Kommentarer
Postat av: mmm

den lilla pojken är söt!

är det din?

2009-05-22 @ 14:20:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback