Grill

Massa bilder för man över från Conny nu i från i Fredags då vi träffade
Moster och Morbror , remember ? Jag skrev ett inlägg i går i från i Fredags
eftersom jag inte hade tillgång till någon dator. 
Kan försöka slänga upp någon bild så ni får se.  Kan lova att datorn går segt nu.

Igår så var jag med Holapa,Ante,Tjingen,Adde och Behm. Var och spelade
golf, och de slutade med att ingen vann, eftersom Adde slänge resultatet -.-
Sen så käkade de glass, jag ville inte ha. Måste sluta och vara onyttig,
Sen så åkte vi till Ica och handlade lite kött och sånt.
Åkte sedan hem till Tjingen och grillade, hade allmänt trevligt. måste jag säga.
Tack alla !



Idag så var jag till snöån en sväng och hämtade min Kamera och Mobil.
Tjollade en skvätt med brudarna också. Får se hur det blir den 19 Maj nu då.
Kan ju inte vara med om det är skola dagen efter. Jaja.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback